Pazartesi, Eylül 02, 2013

UFC 164: Pettis yıllardır hakettiği şampiyonluğa kavuştu! Barnett hala 10 numara!

Pettis vs. Henderson - izle: http://bit.ly/14dvt7d
Vay vay vay... WEC'in o efsanevi son maçından beri aslında hepimiz Showtime Pettis'in bu sikletin gerçek kralı olduğunu biliyorduk. Guida yenilgisi şaşırtsada, şanssız bir sakatlık dönemi işi uzatsa da Pettis sonunda hakettiği kemeri taktı. Bu adam gerşekten gelmiş geçmiş en sevdiğim bikaç dövüşçüden biri diyebilirim!

Pettis ayakta Henderson'a karşı üstünlüğü çabucak kabul ettirdikten sonra müthiş takedown defansını konuşturdu. Hemen üstünde de müthiş teknik bir armbar'la mest etti! Oh oh!

Her maçtan sonra İsa'ya ve Tanrı'ya teşekkür etmekten usanmayan Benson 'Denyo' Henderson müthiş bir dövüşçü olabilir. Ama bana sorarsanız tam anlamıyla bir Aldo, bir Pettis, zamanının bir Wanderlei veya Anderson Silva'sı, Cro Cop'u, Sakuraba'sı gibi gerçek bir savaşçı değil. Uzuuuuuun bir süre sonra yine gerçek bir savaşçının kemeri taktığını görmek çok güzel!

Mir vs. Barnett - izle: http://bit.ly/17iX01t
Barnett Mir maçına gelinceee... Şimdi baştan söylim, evet hakem bi tık erken girdi. Ama hakem tam dalmadan önce içimden Mir için üzülmeye başlamıştım. O maçın ordan dönmesi çok ama çok zordu bence. Ve bu adamlar nispeten yaşlı, eski toprak... daha fazla ceza çekmelerini istemez kimse. Bu yüzden hakeme de çok kızamadım.

Aksini iddia edenler de var. Mir bayılmak üzereyken Big Nog'un kolunu kırdı diyenler var. Ama orda Big Nog, yılın aptallığını yaptı bence. Kansporu'na da yazmıştım. O maç, ikisi de kaybetmişlerdi.

İki dövüşçü de hemen aksyona daldılar. Vakit geçirip hadi bu maçı da atlatayım paramı alayım diyen yoktu. İkisi de eski cesur yürekti. Yeni yetmelere ders olsun demekten usandım artık.. Eskisi kadar sevmiyorum bu MMA'i arkadaşlar.. yardım edin bana!!!! :)

Burdan sonra Barnett ne yapar? Pek birşey olmaz artık. Şanlı şerefli bir emeklilik diliyorum bilgisayar oyunu ve anime canavarı Barnnet abime...

Sevgiler,

9 yorum:

frankello dedi ki...

masvidal pettisin agzuına sıçar buraya yazdım siçtiginda yine hatirlatirim.

Ali Kaya dedi ki...

Sonunda gerçek şampiyon koltuğuna oturdu. Kim ne derse desin pettis gerçek bir dövüşçü. Diğer şovmenler gibi dövüşürken şov yapmaya çabalamıyo onun dövüşünde zaten şov var. Maçın en sevdiğim kısmıda pettisin alkışlanıp hendersonun yuhlandığı zamandı.

Ali Kaya dedi ki...

Bu arada can mma de korkakça dövüşmek daha zevkli bence çünkü böylece savunma ve odaklanma işe görsellik katıyor. Sonuçta bu işin horoz güreşinden farklı olması lazım dimi

Cem "UFC" KARASU dedi ki...

ne olursa olsun barnett efsane bi dövüşçüdür. frank mir strike özürlü olduğu için barnett'in ayakta üstün olacağını biliyodum zaten wrestler olarak da çok hakim mir'in bu maçı yenmek için tek şansı yerde bitirmekdi ama neden hiç takedown yapmaya çalışmadı yere almaya çalışmadı anlamadım. barnett bu yaşından sonra ufcde ne yapabilir bilmiyorum ama ağırsiklette çoğu dövüşçüden daha iyi barnett'i bigfootla veya nelsonla karşılaştırsalar çok iyi olur santos ve velasquez barnett'e göre çok daha üstteler ama bence bi title-shot almayı zamanla hakedebilecek bi dövüşçü

JonJones dedi ki...

Bu frank mir neden striking yapmaya çalışıyor anlamış değilim.öküz gibi yağ bağlamış.güçlü değil.yumoş gibi adam.dana whtie sikt,retsin şunu amk. salt bjjnin devri bitti yemiyor amk.lhw heayyweight de yemiyr bjj.

salt boksun yiyeceğini de dos santos gösterdi.en azından bjj güreş kullanmayarak.

Artık dövüşler daha başka hal aldır.gracieye falan pek bakmıyorum.herif bjjni,n en iyisiydi ama karşısındaki rakipler boksun,güreşin,vb en iyisi değildi.hatta kendi alanalrında basit isimlerdi diye biliyorum.

Ayrıca böyle usta olmasına rağmen gracdie yarım saat sonra submisson yaptıkları var.dediğim gibi bjj is unusuall.
Bide efsane diye kakalanan dövüşçüler.Eskiden kaç kişi dövüşüyodu amk.bi avuç adam.bunların şampiyonu da dünyanın en iyisi olarak kabul ediliyor.sanki dünyadaki herkesi dövermiş gibi kabul ettirilmeye çalışılıyor.
Konu sik gibi dağıldı amk :D

kral güreş ve bokstur.iki eski tarihi spor.

HA bide en merak ettiğim şey mesela light weigt bi adamın güçlü teknik tam donanımlı yani,sıradan bir ağır siklet teknik değil ama güçlü sert vuran bi herifle dövüşünce ne olacağı?

Kanımca mucizevi bir dövüş sporu yok istisnalar hariç.
Yani bj penn nick diaz götünü ortadan ikiye ayırsa lesnara sopa atamaz.
hele diaz denen çelimsiz senin ne işin var welterda o boyla.bas steroiti amk herkes kullanıyor zaten.en az middle oynaman lazım senin.
neyse bu ufc de sik gibi olmaya başladı.mma olmaktan çıkıp ufc sporu oldu bu kurallarla.

JonJones dedi ki...

Bide şu siktiğimin kod doldurma işini kaldırsanız birader çok mu zor amk D:

JonJones dedi ki...

overeem vs frank mir açıklanmış :d yenilen kovulur artık herhalde :D mir kaybederse ard arda 4.yenilgi olucak.overeem 3.olucak

hadi la mir bi işe yara da şu herifi kovdur ordan :D

efe bingöl dedi ki...

machida'da jones'la rövenşa çıkarmı diye bekliyodum kaybetmese son maçı olabilirdi..mw'ye düşme kararı almış bence rahatlıkla süpürür o sıkleti.ben bunu anderson'un bırakma kararı olarak görüyorum yoksa mecbur karşılaşmak zorunda kalacaklar

JonJones dedi ki...

machida mw de iş yapar.silva weidman le kapışcak bırakmzz daha silva vs machida olabilir yakında.

Ama silvanın şu son salaklığı karizmasını yerle bir etti komedi gibi amk

ha bişy daha söyliyeyim gsp silvayı yer machida belli olmaz herif hızlı artı silvadan daha iyi takedown defense yapıyor.artı machida silvadan daha sert

Ben şu mir overeem maçını bekliyorum.ovreemin soba borusu kolunu kırar inş mir.:D

Yorum Gönder