Pazar, Haziran 15, 2014

- geçici olarak kapalıyız -


251 yorum:

«En Eski   ‹Eski   201 – 251 / 251
cortex jam dedi ki...

beyler conor'u hiç biri yenemez önceden sölemiştim sıklet farkı var aralarında weigh-in de görceniz aradaki farkı..conor rakibinin kendisini ko yapamayacağını bildiği için rahatca hucum ediyo ve bu şekilde rahat saldırınca rakibin yapabileceği bişey kalmıyo eli de ağır zaten indiriyo zaten..mendes tekerlek gibi çaresizce döncek ringde take down yapmaya çalışçak anca sub yaparsa yener..

naturalbornkillercondit dedi ki...

189'da mendes McGregor bence yılın maçına aday karşılaşma olacak. McGregor henüz Mendes seviyesinde bi güreşçiyle karşılaşmadi. Her ikiside çok iyi atlet. McGregor head kick, switch kick ve hook kick çok kullandı şimdiye kadar ama Mendes'e karşı pek etkili kullanamayacak bilhassa head kick bence bunlar Mendes için takedownu kolaylaştıran faktörler. McGregor'un atletik,cevikligi Mendes'in td denemelerini durduracak bence stand-up ağırlıklı geçecek. Ayakta McGregor daha iyi gibi görünüyor. Bu sebeplerden dolayi ayakta keyifli bi karşılaşma bizi bekliyor. Gönlüm Mendes dese de beynim Dec.le McGregor diyor.
Diğer favorim ise future GSP dedikleri bi o kadar sıkıcı ama tam bir taktisyen diğer Mcgillerden Donald. Lawleri severim ATT'de kendini çok geliştirdi fakat bu maçta favorim McDonald. Dec. ile.

Murat KM dedi ki...

Ufc uyguladığı muazzam marketing tekniğiyle uzun süredir ufc eventi izlemeyen beni dahi heyecanlandırmıştı ki ortaya Aldo'nun sakatlığı çıktı..Chad Mendes bence de en mantıklı replacement fakat bu kadar kısa sürede konsantre olur mu bilinmez.Benim fikrim Conor şov yapar ringde ,elbette Chad Mendes iyi bir güreşçi fakat ayakta pek fazla Conor karşısında etkilı olamaz gibi..Neyse keyifli bir maç olsun yeter,sonuçta uzun süredir pazarlandı umarım bir mayweather vs pac-man maçı izlemeyiz...

grand master dedi ki...

aldoyla mendesin maçınıı silmişler aq. tekrar izleyebileceğimiz yer var mı

grand master dedi ki...

aldoyla mendesin maçını silmişler aq. tekrar izleyebileceğimiz yer var mı

Mahir Arıkan dedi ki...

https://www.youtube.com/watch?v=mQc7wJL_aj8

Mehmet Yıldız dedi ki...

ben jon jones
ringlerden.blogspot.com adlı sitem vardı.foreverlilya da da editördüm
mucadelesporlarinde de yazardım
bizim eski tayfalardan ne haber
charlotte öldün mü olum nerdesin


ikincisi bu cain,werdumdan dakikalrca sopa yedi ya artık bu ufcnin tadı yok harbiden

Mahir Arıkan dedi ki...

http://www.foxsports.com/ufc/story/sources-say-former-ufc-champ-cain-velasquez-healthy-wants-to-fight-oct-3-070815

cain 3 ekimde ufc 192(cormier vs gustafson) maç istiyormuş

naturalbornkillercondit dedi ki...

McGregor kemeri tartıda kaybetti hayırlı uğurlu olsun.

Mahir Arıkan dedi ki...

CONDİT bende aynı şeyi farkettim

The Gold Standard dedi ki...

Conor biraz endişelenmiş gibi gözüktü weigh-in de.

The Gold Standard dedi ki...

Lawler vs MacDonald yılın maçına aday bir maçtı mutlaka izlemeniz lazım.

deniz dedi ki...

arkadaşlar Mcgregor vs Mendes maçını nerden izlyebilirim. Maçları güncel yayınlayan bir site var mı bildiğiniz? FightNext sitesi vardı o kapanmış

naturalbornkillercondit dedi ki...

Tartışmasiz tüm zamanların en iyi eventlerinden biriydi. Bütün main card müthişti under cardda mat brown tim means müthişti hepsini tavsiye ediyorum.Ana maçlara spoiler vermeden Lawler Macdonald yılın maçına, thomas almeida ve jeremie stephensin flying knee knock outlari yılın knock out olmaya simdiden. Gecenin maci bonusu belli de gecenin nakavti kime gidecek cok merak ediyorum.

cortex jam dedi ki...

burdan izleyin maçı tıkla sonra açılan resme tıkla
http://www.allfreefightvideos.com/

cortex jam dedi ki...

hemen izleyin ufc 1-2 saatte sildiriyo videoları...

The Gold Standard dedi ki...

Buradan HD olarak izleyin:http://vk.com/search?c%5Bq%5D=Chad%20Mendes%20vs.%20Conor%20McGregor&c%5Bsection%5D=auto&w=wall311879663_30

The Gold Standard dedi ki...

Lawler vs MacDonald maçını da buradan izleyebilirsiniz: http://vk.com/search?c%5Bq%5D=Robbie%20Lawler%20vs%20Rory%20MacDonald&c%5Bsection%5D=auto&w=wall-66283748_7606

grand master dedi ki...

Mendes Mc Gregor maçı beklenildiği gibi çok zevkli ve heyecanlı geçti. Mendes'in domine ettiği maçı kaybetmesi de kafamda soru işaretleri oluşturdu açıkçası. harika bir organizasyon yapıldığı karşılaşmada dövüşçüler kafese (sanırım kendi ülkelerini temsil eden) şarkı eşliğinde geldi. karşılaşma için şunu söyleyebilirim Mendes'in maçı kazanması gerekiyordu Mc. Gregor'un yerde dövüşü çok etkisiz. Ayakta bir şeyler yapmaya çalışsa da Mendes hallaç pamuğu gibi savurdu attı Gregor'u. Ama sonuç itibariyle Mc Gregor maçı kazandı maçı kazandı ama kendisi de kazandığına inanmıyordu bence. Şunu gördük ki Gregor'un bu dövüşle Aldo'ya karşı şansı yüzde 20'miyi geçmez.

cortex jam dedi ki...

mendes conor için aldo'dan daha ters rakipti nitekim mendes istediği her şeyi yapmasına rağmen 2. round ko oldu. conor'un direkleri bile rakipleri grogi yapıyo adam bi direkte nerdeyse ko yaptı..2. round olmasa 3. round ko yapacaktı..conor dec için puan alıcı seri yumruk kasmıyo indirmeye gidiyo üstüne ve kaçış çok zor..ben aldo'nun işinin daha da zor olduğunu düşünüyorum ve muhteşem bi maç olacak...bu maçta bile ufc tarihinin en büyük gelirinin elde edildiği söyleniyor 2016'ya sarkmassa çok güzel olur...

The Gold Standard dedi ki...

Aldo ve McGregor Aralık ayında Dallas'ta kapışacaklarmış: http://www.irishexaminer.com/breakingnews/sport/reports-conor-mcgregor-v-jose-aldo-set-for-dallas-in-december-686970.html

Mehmet Yıldız dedi ki...

lyoto machida bitmiştir
bu nedir ya gidiyor efsaneler birer birer
nerede o
rampage jacksonlar
shogun rualar
wanderleiler
eski tadı kalmadı sanki

Gökhan Özel dedi ki...

Eski tadı tabi kalmicak, bize UFCyi sevdiren ne kadar adam varsa torun sevme yaşına geldi. Bu arada Aldo nun McGregorı KO etme olasılığını çok az görüyorum, hele ki mendes maçından sonra.. Sub belki..

The Gold Standard dedi ki...

Aldo vs McGregor UFC 194'de 12 Aralık'ta MGM Grand'de dövüşecekler.

http://www.foxsports.com/ufc/story/jose-aldo-vs-conor-mcgregor-headlines-ufc-194-in-las-vegas-on-dec-12-081015

The Gold Standard dedi ki...

Edgar vs. Mendes TUF Finalinde dövüşecekler!

https://www.facebook.com/UFC/photos/a.10151885300731276.1073741898.46299886275/10153480169121276/?type=1&permPage=1

pm19 dedi ki...

Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum... biraz daha güncelliği artırırsanız harika olacaktır.

filmbedavaizle
Film izle

sensei dedi ki...

Beyler İrlandalı ile İrlanda da dövüşmüştük, ama İrlanda basını olayı sansürlemişti, şimdi ise en büyüğüm diye ortada geziyor.

Olay şöyle gelişti ;

İrlanda'ya kız düşürmek için gitmiştim, binlerce kız ile konuştum tam umudu kesecekken Dublin minibüsüne bindim, oda binerken yanıma oturdu o saat alarmı almışım, kavşakta indik ve sonunda 1 tanesini ayarlamayı başarmış oldum, amacım evlenip orada kalmaktı.

Kız arkadaşımın telefonu arızalandı ve bu İrlandalı şahsın küçük bir elektronik dükkanı var, dedim şuraya gidelim, bizim Jessica korktu, Sensei bey dedi bu iş beni çift ossurtarak sikmeye benzemez, bu şahıs Arap asıllı bir esnafdöverdir dedi, bu sokağa çıktığında bütün esnaf kepenk kapatır, ortalık sessizleşir sadece ufak bir toz bulutu ve bir köpek kalır o mahallede dedi, tabi hafiften bir kovboy müziği de çalışıyormuş duyanlar varmış ancak o bir şehir efsanesi yani bilimselliği henüz kanıtlanmış değil. ve tabi ki perde arkasından olayı izlemeye cesaret eden bölgenin en cesurları da haliyle takdiri hak ediyormuş, gözetlendiği görülse işi biterdi.

Neyse kız eve gönderdim ve dükkana gittim, su dolabını gördüm, bir tane içeyim dedim ama dolabı bir açtım bütün sular döküldü, bu hemen beyzbol sopasını kaptı, dedim kapışmayalım ikimizden birine yazık olacak telef olmasın bunca babayiğit. yok dinlemedi, sopayla omzuma vuracakken kafamla blok koydum sopa kırıldı. Boş olmadığımı anladı.

İkimizde gardımızı aldık ve dövüş başladı, zaten çekilmeye hazır bıçak gibiydim Evelallah, oradan biri daha ona yardıma geldi ama ona bir yumruk soktum, nakavt oldu ve köşeye kaldırıma gitti oturdu. Neyse kıran kırana dövüşüyoruz ve sonunda İrlanda'lı tam nakavt olacakken bölge esnafı üzerime hücum etti, dedim şerefsiz lümpenler bu adam değilmiydi sizi her gün döven ? tabi İrlanda televizyonu geldi, bunlar bana tüp, aygaz, 120 ekran televizyon vs ne varsa fırlattılar ama yıkılmadım, bir kaç kere soluklanmak için otele sığındım tekrar çıktım ve sonunda hepsini sürdüm kaçtılar..


Yani bu olay bundan 3 yıl önce olmuştur ama İrlanda basını sansür koydu, İrlandalılar küçük düşmüş diye. Ama bizim ülkemizde olan olay ülkelerinde coşku ile karşılandı.

Dostlarım olarak gerçeği bilmek hakkınızdır arkadaşlar o yüzden bu gerçeği sizden gizlemek istemedim, bir daha İrlandalı lafını duyduğunuzda onu ve bütün esnaf avanesini haklayan biri olduğunu bilin aziz dostlarım..


Bu arada sınır dışı edilince jessica ile irtibatım kesildi ama İrlandalı ile sevgili olmuşlar, tebrik ettim düğünlerine katılıp halay çekmeyi teklif ettim, sonuçta medeni insanım..

sevgiler.

sensei dedi ki...

Beyler vurduğum adamlardan birinin bir dişi kırıldı, çok teşekkür etti,yıllardır dişi ağrıyormuş doktordan korkuyormuş, ne demek efendim dedim görevimiz, sonra rica etti 2 aparkat ile kanal tedavisi ettim adamı...mübarek yumruk diye namım yayıldı..hastalar, bekarlar , sınava girecekler vs hep yumruğumu yemek için sıraya girdiler, yumruğu yalıyorlar, ıstırıyorlar..tabi onlara çok sert vurmam yoksa derler ki benim için : vurdummuydu ejderha olsa bitirir adamı, anadın mı ?

The Gold Standard dedi ki...

Cormier vs. Gustafsson maçını izlemek isteyenler : http://vk.com/search?c%5Bq%5D=Daniel%20Cormier%20vs.%20Alexander%20Gustafsson&c%5Bsection%5D=auto&z=video30620743_171669840%2Fc6a3b74503b39c9e9f

Ruşen Burak Yoldaş dedi ki...

Arkadaşlar gus vs cormier maçı hakkında ne düşünüyorsunuz? bence tam anlamıyla bir savaştı, Gustafson çok iyi bir performans sergiledi ve neredeyse indiriyordu cormieri

Mahir Arıkan dedi ki...

sensey döktürmüşsün yine saygılar hocam :) aynen Ruşen canlı izledim güzel maçtı gustafson kaçak dövüştü biraz daha isteese güvense kendine maçı alabilirdi.. cormier önceki maçlara göre performans olarak bir tık yukarı çıkmış .. bones dava bitti şartlı tahliye oldu .. normalde ryan bader cormier olcaktı ama bones cormier 2 geliyor ..bu arada ronda ve travis browne birliktelermiş :) şu an ufc 194 bekliyoruz bakalım rockhold indirebilece kmi ben çok ümitliyim , ve en çok merak edilen aldo vs conor bakalım ne olcak ..forum çok sessiz .. saygılar..

Ruşen Burak Yoldaş dedi ki...

Bence ikinci maçıda jones alacaktır, güzel maç olur . Travis ve ronda ha :)

Umut Kandemir dedi ki...

Meraba arkadaş kansporu çok iyi bir mma tartışma ortamı bu zamana kadar bende sürekli takip ediyordum ancak sizinde bildiğiniz gibi burda haberler yazılar paylaşımlar durmuş durumda .can a bu zamana kadar ülkemiz mma ine vermiş olduğu destekten ve oluşturduğu güzel ortamdan dolayı teşekkür ediyorum . bende bu kansporuyla tanıştiktan sonra buna benzer bir sayfa bir blog açmaya karar verdim ve açtımda ama henüz bir ziyaretçi-takipçi kitlesine ulaşamadığım için sayfamın isim hakkını almadım ama yinede paylaşım yapıyorum . Belli bir kitleye ulaştıktan sonra sitemin isim hakkını da alıcam . Sitemin adı mmadunyasi sizleri sayfaya davet ediyorum sizlerde isterseniz sayfamı ziyaret edip bişeyler paylaşabilirsiniz, yorumlar yapabilirsiniz ve böylelikle kansporu nda oluşan güzel ortamı aynı şekilde mmadunyasi nda da hep birlikte oluşturup sohbet muhabbet ve mma üzerine tartışmalarımızı yapabiliriz fikirlerimizi paylaşabiliriz hepinizi bekliyorum sayfamı bi ziyaret edin belki hoşunuza gider ve takipte kalırsınız
http://mmadunyasi.simplesite.com/

Size kesinlikle kansporundan daha iyi olduğumu yada çok çok iyi olduğumu iddia etmiyorum sadece burdaki paylaşımlar durduğu için gelin her beraber aynı ortamı http://mmadunyasi.simplesite.com/ burada oluşturalım diyorum ..
Sevgi ve saygı ile kalın .

Umut Kandemir dedi ki...

Meraba arkadaş kansporu çok iyi bir mma tartışma ortamı bu zamana kadar bende sürekli takip ediyordum ancak sizinde bildiğiniz gibi burda haberler yazılar paylaşımlar durmuş durumda .can a bu zamana kadar ülkemiz mma ine vermiş olduğu destekten ve oluşturduğu güzel ortamdan dolayı teşekkür ediyorum . bende bu kansporuyla tanıştiktan sonra buna benzer bir sayfa bir blog açmaya karar verdim ve açtımda ama henüz bir ziyaretçi-takipçi kitlesine ulaşamadığım için sayfamın isim hakkını almadım ama yinede paylaşım yapıyorum . Belli bir kitleye ulaştıktan sonra sitemin isim hakkını da alıcam . Sitemin adı mmadunyasi sizleri sayfaya davet ediyorum sizlerde isterseniz sayfamı ziyaret edip bişeyler paylaşabilirsiniz, yorumlar yapabilirsiniz ve böylelikle kansporu nda oluşan güzel ortamı aynı şekilde mmadunyasi nda da hep birlikte oluşturup sohbet muhabbet ve mma üzerine tartışmalarımızı yapabiliriz fikirlerimizi paylaşabiliriz hepinizi bekliyorum sayfamı bi ziyaret edin belki hoşunuza gider ve takipte kalırsınız
http://mmadunyasi.simplesite.com/

Size kesinlikle kansporundan daha iyi olduğumu yada çok çok iyi olduğumu iddia etmiyorum sadece burdaki paylaşımlar durduğu için gelin her beraber aynı ortamı http://mmadunyasi.simplesite.com/ burada oluşturalım diyorum ..
Sevgi ve saygı ile kalın .

Umut Kandemir dedi ki...

Meraba arkadaş kansporu çok iyi bir mma tartışma ortamı bu zamana kadar bende sürekli takip ediyordum ancak sizinde bildiğiniz gibi burda haberler yazılar paylaşımlar durmuş durumda .can a bu zamana kadar ülkemiz mma ine vermiş olduğu destekten ve oluşturduğu güzel ortamdan dolayı teşekkür ediyorum . bende bu kansporuyla tanıştiktan sonra buna benzer bir sayfa bir blog açmaya karar verdim ve açtımda ama henüz bir ziyaretçi-takipçi kitlesine ulaşamadığım için sayfamın isim hakkını almadım ama yinede paylaşım yapıyorum . Belli bir kitleye ulaştıktan sonra sitemin isim hakkını da alıcam . Sitemin adı mmadunyasi sizleri sayfaya davet ediyorum sizlerde isterseniz sayfamı ziyaret edip bişeyler paylaşabilirsiniz, yorumlar yapabilirsiniz ve böylelikle kansporu nda oluşan güzel ortamı aynı şekilde mmadunyasi nda da hep birlikte oluşturup sohbet muhabbet ve mma üzerine tartışmalarımızı yapabiliriz fikirlerimizi paylaşabiliriz hepinizi bekliyorum sayfamı bi ziyaret edin belki hoşunuza gider ve takipte kalırsınız
http://mmadunyasi.simplesite.com/

Size kesinlikle kansporundan daha iyi olduğumu yada çok çok iyi olduğumu iddia etmiyorum sadece burdaki paylaşımlar durduğu için gelin her beraber aynı ortamı http://mmadunyasi.simplesite.com/ burada oluşturalım diyorum ..
Sevgi ve saygı ile kalın .

Umut Kandemir dedi ki...

Meraba arkadaş kansporu çok iyi bir mma tartışma ortamı bu zamana kadar bende sürekli takip ediyordum ancak sizinde bildiğiniz gibi burda haberler yazılar paylaşımlar durmuş durumda .can a bu zamana kadar ülkemiz mma ine vermiş olduğu destekten ve oluşturduğu güzel ortamdan dolayı teşekkür ediyorum . bende bu kansporuyla tanıştiktan sonra buna benzer bir sayfa bir blog açmaya karar verdim ve açtımda ama henüz bir ziyaretçi-takipçi kitlesine ulaşamadığım için sayfamın isim hakkını almadım ama yinede paylaşım yapıyorum . Belli bir kitleye ulaştıktan sonra sitemin isim hakkını da alıcam . Sitemin adı mmadunyasi sizleri sayfaya davet ediyorum sizlerde isterseniz sayfamı ziyaret edip bişeyler paylaşabilirsiniz, yorumlar yapabilirsiniz ve böylelikle kansporu nda oluşan güzel ortamı aynı şekilde mmadunyasi nda da hep birlikte oluşturup sohbet muhabbet ve mma üzerine tartışmalarımızı yapabiliriz fikirlerimizi paylaşabiliriz hepinizi bekliyorum sayfamı bi ziyaret edin belki hoşunuza gider ve takipte kalırsınız
http://mmadunyasi.simplesite.com/

Size kesinlikle kansporundan daha iyi olduğumu yada çok çok iyi olduğumu iddia etmiyorum sadece burdaki paylaşımlar durduğu için gelin her beraber aynı ortamı http://mmadunyasi.simplesite.com/ burada oluşturalım diyorum ..
Sevgi ve saygı ile kalın .

Umut Kandemir dedi ki...

Meraba arkadaş kansporu çok iyi bir mma tartışma ortamı bu zamana kadar bende sürekli takip ediyordum ancak sizinde bildiğiniz gibi burda haberler yazılar paylaşımlar durmuş durumda .can a bu zamana kadar ülkemiz mma ine vermiş olduğu destekten ve oluşturduğu güzel ortamdan dolayı teşekkür ediyorum . bende bu kansporuyla tanıştiktan sonra buna benzer bir sayfa bir blog açmaya karar verdim ve açtımda ama henüz bir ziyaretçi-takipçi kitlesine ulaşamadığım için sayfamın isim hakkını almadım ama yinede paylaşım yapıyorum . Belli bir kitleye ulaştıktan sonra sitemin isim hakkını da alıcam . Sitemin adı mmadunyasi sizleri sayfaya davet ediyorum sizlerde isterseniz sayfamı ziyaret edip bişeyler paylaşabilirsiniz, yorumlar yapabilirsiniz ve böylelikle kansporu nda oluşan güzel ortamı aynı şekilde mmadunyasi nda da hep birlikte oluşturup sohbet muhabbet ve mma üzerine tartışmalarımızı yapabiliriz fikirlerimizi paylaşabiliriz hepinizi bekliyorum sayfamı bi ziyaret edin belki hoşunuza gider ve takipte kalırsınız
http://mmadunyasi.simplesite.com/

Size kesinlikle kansporundan daha iyi olduğumu yada çok çok iyi olduğumu iddia etmiyorum sadece burdaki paylaşımlar durduğu için gelin her beraber aynı ortamı http://mmadunyasi.simplesite.com/ burada oluşturalım diyorum ..
Sevgi ve saygı ile kalın .

Umut Kandemir dedi ki...

Meraba arkadaş kansporu çok iyi bir mma tartışma ortamı bu zamana kadar bende sürekli takip ediyordum ancak sizinde bildiğiniz gibi burda haberler yazılar paylaşımlar durmuş durumda .can a bu zamana kadar ülkemiz mma ine vermiş olduğu destekten ve oluşturduğu güzel ortamdan dolayı teşekkür ediyorum . bende bu kansporuyla tanıştiktan sonra buna benzer bir sayfa bir blog açmaya karar verdim ve açtımda ama henüz bir ziyaretçi-takipçi kitlesine ulaşamadığım için sayfamın isim hakkını almadım ama yinede paylaşım yapıyorum . Belli bir kitleye ulaştıktan sonra sitemin isim hakkını da alıcam . Sitemin adı mmadunyasi sizleri sayfaya davet ediyorum sizlerde isterseniz sayfamı ziyaret edip bişeyler paylaşabilirsiniz, yorumlar yapabilirsiniz ve böylelikle kansporu nda oluşan güzel ortamı aynı şekilde mmadunyasi nda da hep birlikte oluşturup sohbet muhabbet ve mma üzerine tartışmalarımızı yapabiliriz fikirlerimizi paylaşabiliriz hepinizi bekliyorum sayfamı bi ziyaret edin belki hoşunuza gider ve takipte kalırsınız
http://mmadunyasi.simplesite.com/

Size kesinlikle kansporundan daha iyi olduğumu yada çok çok iyi olduğumu iddia etmiyorum sadece burdaki paylaşımlar durduğu için gelin her beraber aynı ortamı http://mmadunyasi.simplesite.com/ burada oluşturalım diyorum ..
Sevgi ve saygı ile kalın .

Umut Kandemir dedi ki...

Meraba arkadaş kansporu çok iyi bir mma tartışma ortamı bu zamana kadar bende sürekli takip ediyordum ancak sizinde bildiğiniz gibi burda haberler yazılar paylaşımlar durmuş durumda .can a bu zamana kadar ülkemiz mma ine vermiş olduğu destekten ve oluşturduğu güzel ortamdan dolayı teşekkür ediyorum . bende bu kansporuyla tanıştiktan sonra buna benzer bir sayfa bir blog açmaya karar verdim ve açtımda ama henüz bir ziyaretçi-takipçi kitlesine ulaşamadığım için sayfamın isim hakkını almadım ama yinede paylaşım yapıyorum . Belli bir kitleye ulaştıktan sonra sitemin isim hakkını da alıcam . Sitemin adı mmadunyasi sizleri sayfaya davet ediyorum sizlerde isterseniz sayfamı ziyaret edip bişeyler paylaşabilirsiniz, yorumlar yapabilirsiniz ve böylelikle kansporu nda oluşan güzel ortamı aynı şekilde mmadunyasi nda da hep birlikte oluşturup sohbet muhabbet ve mma üzerine tartışmalarımızı yapabiliriz fikirlerimizi paylaşabiliriz hepinizi bekliyorum sayfamı bi ziyaret edin belki hoşunuza gider ve takipte kalırsınız
http://mmadunyasi.simplesite.com/

Size kesinlikle kansporundan daha iyi olduğumu yada çok çok iyi olduğumu iddia etmiyorum sadece burdaki paylaşımlar durduğu için gelin her beraber aynı ortamı http://mmadunyasi.simplesite.com/ burada oluşturalım diyorum ..
Sevgi ve saygı ile kalın .

Umut Kandemir dedi ki...

Meraba arkadaş kansporu çok iyi bir mma tartışma ortamı bu zamana kadar bende sürekli takip ediyordum ancak sizinde bildiğiniz gibi burda haberler yazılar paylaşımlar durmuş durumda .can a bu zamana kadar ülkemiz mma ine vermiş olduğu destekten ve oluşturduğu güzel ortamdan dolayı teşekkür ediyorum . bende bu kansporuyla tanıştiktan sonra buna benzer bir sayfa bir blog açmaya karar verdim ve açtımda ama henüz bir ziyaretçi-takipçi kitlesine ulaşamadığım için sayfamın isim hakkını almadım ama yinede paylaşım yapıyorum . Belli bir kitleye ulaştıktan sonra sitemin isim hakkını da alıcam . Sitemin adı mmadunyasi sizleri sayfaya davet ediyorum sizlerde isterseniz sayfamı ziyaret edip bişeyler paylaşabilirsiniz, yorumlar yapabilirsiniz ve böylelikle kansporu nda oluşan güzel ortamı aynı şekilde mmadunyasi nda da hep birlikte oluşturup sohbet muhabbet ve mma üzerine tartışmalarımızı yapabiliriz fikirlerimizi paylaşabiliriz hepinizi bekliyorum sayfamı bi ziyaret edin belki hoşunuza gider ve takipte kalırsınız
http://mmadunyasi.simplesite.com/

Size kesinlikle kansporundan daha iyi olduğumu yada çok çok iyi olduğumu iddia etmiyorum sadece burdaki paylaşımlar durduğu için gelin her beraber aynı ortamı http://mmadunyasi.simplesite.com/ burada oluşturalım diyorum ..
Sevgi ve saygı ile kalın .

Umut Kandemir dedi ki...

Meraba arkadaş kansporu çok iyi bir mma tartışma ortamı bu zamana kadar bende sürekli takip ediyordum ancak sizinde bildiğiniz gibi burda haberler yazılar paylaşımlar durmuş durumda .can a bu zamana kadar ülkemiz mma ine vermiş olduğu destekten ve oluşturduğu güzel ortamdan dolayı teşekkür ediyorum . bende bu kansporuyla tanıştiktan sonra buna benzer bir sayfa bir blog açmaya karar verdim ve açtımda ama henüz bir ziyaretçi-takipçi kitlesine ulaşamadığım için sayfamın isim hakkını almadım ama yinede paylaşım yapıyorum . Belli bir kitleye ulaştıktan sonra sitemin isim hakkını da alıcam . Sitemin adı mmadunyasi sizleri sayfaya davet ediyorum sizlerde isterseniz sayfamı ziyaret edip bişeyler paylaşabilirsiniz, yorumlar yapabilirsiniz ve böylelikle kansporu nda oluşan güzel ortamı aynı şekilde mmadunyasi nda da hep birlikte oluşturup sohbet muhabbet ve mma üzerine tartışmalarımızı yapabiliriz fikirlerimizi paylaşabiliriz hepinizi bekliyorum sayfamı bi ziyaret edin belki hoşunuza gider ve takipte kalırsınız
http://mmadunyasi.simplesite.com/

Size kesinlikle kansporundan daha iyi olduğumu yada çok çok iyi olduğumu iddia etmiyorum sadece burdaki paylaşımlar durduğu için gelin her beraber aynı ortamı http://mmadunyasi.simplesite.com/ burada oluşturalım diyorum ..
Sevgi ve saygı ile kalın .

Umut Kandemir dedi ki...

Meraba arkadaş kansporu çok iyi bir mma tartışma ortamı bu zamana kadar bende sürekli takip ediyordum ancak sizinde bildiğiniz gibi burda haberler yazılar paylaşımlar durmuş durumda .can a bu zamana kadar ülkemiz mma ine vermiş olduğu destekten ve oluşturduğu güzel ortamdan dolayı teşekkür ediyorum . bende bu kansporuyla tanıştiktan sonra buna benzer bir sayfa bir blog açmaya karar verdim ve açtımda ama henüz bir ziyaretçi-takipçi kitlesine ulaşamadığım için sayfamın isim hakkını almadım ama yinede paylaşım yapıyorum . Belli bir kitleye ulaştıktan sonra sitemin isim hakkını da alıcam . Sitemin adı mmadunyasi sizleri sayfaya davet ediyorum sizlerde isterseniz sayfamı ziyaret edip bişeyler paylaşabilirsiniz, yorumlar yapabilirsiniz ve böylelikle kansporu nda oluşan güzel ortamı aynı şekilde mmadunyasi nda da hep birlikte oluşturup sohbet muhabbet ve mma üzerine tartışmalarımızı yapabiliriz fikirlerimizi paylaşabiliriz hepinizi bekliyorum sayfamı bi ziyaret edin belki hoşunuza gider ve takipte kalırsınız
http://mmadunyasi.simplesite.com/

Size kesinlikle kansporundan daha iyi olduğumu yada çok çok iyi olduğumu iddia etmiyorum sadece burdaki paylaşımlar durduğu için gelin her beraber aynı ortamı http://mmadunyasi.simplesite.com/ burada oluşturalım diyorum ..
Sevgi ve saygı ile kalın .

mucadi dedi ki...

Ronda'nın serisi bitmiş gençler

grand master dedi ki...

Ronda maçı ciddiye mi almadı kendini bir mok mu sandı bilemedim. gardını almadan saldırırsan iyi bir rakip karşısında tepetaklak olursun. Medyanın pohpohlaması da Ronda'yı olumsuz etkilemiş. Rövanş maçının daha zevkli geçeceğini düşünüyorum. Güzel bir haber Jones kafese geri dönüyor ve ilk maç Cormier'le yapacaktır. Cormier'in jones'ı yenmeden altın kemeri takmasının bir anlam ifade etmediğinin oda farkında. Jones'ı yener mi bence zor ama Jones'da uzun süredir dövüşmüyor bakalım heyecanla bekliyoruz. Bu arada alttan yetişen iyi genç dövüşçü var mı. tüm eventleri izleyemediğim için varsa dikkat çeken buradan paylaşılırsa daha yakından takip edebilirim belki. Herkese selamlar.

naturalbornkillercondit dedi ki...

Arkadaslar lawler vs condit izleyen var mi ? Lütfen biri bana Lawler haketti desin izlemeyenler için spoiler vermiyorum izleyin de tartışalım içim rahatlasin

Mahir Arıkan dedi ki...

canlı izledim maçı çok iyi maç oldu.. lawler son round da aldı maçı condit çok yaklaşmıştı kemere olmadı... rockhold weideman ı yok etti.. hala jose aldo şokunu üzerimden atamadım ..conor ufc nin bir numarası müthiş ilgi var herkes onunla maç yapmak istiyor :) Daniel cormier eğer ağır sıklet olsaydı beni sadece conor nakavt edebilirdi demiş vs...bu arada reem dos santos u güzel indirdi bakalım kemer için çıkabilecekmi ..son haber miocic werdum-welasgues galibiyle karşılaşacak ..miocic çok iyi geliyor

naturalbornkillercondit dedi ki...

ben de canli izledim condit hayranı olarak o son 2 dakika sanki ben dayak yedim. 3 raundu tekrar tekrar izledim ama lawlera verilmesi adil değil bence forumlarda herkes conditin aldığını rematch gerektiğini söylüyor lawlerin toplam savurdugu vuruştan fazla conditin significant strike var. işin kötüsü condit emekli olabileceğini söyledi .

grand master dedi ki...

Diaz, Mc Gregora'a fena geçirdi. maç sonucu yapılan röportajda galibiyetim süpriz değildi diyerek lafı da sokmuş oldu. Maç Mc. Gregora ilk rounda da maçı koparıyordu ikinci rounda bariz üstünlüğü varsa da Diaz'ın bu maça deyim yerindeyse yüreğini koyduğunu gördük. sonunda isabetli bir kaç yumruk darbesiyle rakibi serseme çeviren Diaz submissionla işini bitirdi. Sonuç olarak güzel bir karşılaşmaydı. Son olarak şunu demeden edemiyeceğim. Spider Silva artık emekli olup antrenörlüğe geçme vakti geldi. son karşılaşması bitik bir dövüşçünün artistliklerle bunu gizlemeye çalıştığı karşılaşmaydı.

The Gold Standard dedi ki...

McGregor hangi akla hizmet Nate ile yer dövüşüne gitti hala anlamış değilim.

Unknown dedi ki...

Abi conor diazin yüzünü kan gölünü cevirdi sonunda enerjisi tükendi a bu arada conor 10 gün dovüse kalmis 2 üst sinifa gecti bence conorun hakkiydi ayrica rövanş ufc 202 resmi deyil ama söylentiler var

Mehmet Yıldız dedi ki...

Yaşayan var mi
Sesimi duyan var mi
Mezarlik ses ver
Can
Charlotte
Sensesi

Neredesiniz lan
Biz ki Pride efsaneleriyiz
Hadi ulan canlandiralim şurayi
Tadi cikmiyor boyle

«En Eski ‹Eski   201 – 251 / 251   Yeni› En yeni»

Yorum Gönder