Çarşamba, Eylül 23, 2009

Şok: Rampage, MMA'i bıraktığını açıkladı!

Rampage, her zaman olduğu gibi yine gündemde! Ancak bu sefer olay biraz ciddi gibi... En son yeni A-Takımı filminde rol alcağı için Rashad Evans ile olan maçını erteleyen Rampage, UFC'nin sahibi Dana White'ın tepki dolu sözlerine hedef olmuştu. Anlaşılan o ki, olay büyüdü ve dün Rampage kendi resmi sitesinden MMA'i bıraktığını, artık aktörlük kariyeri peşinde koşacağını söyledi. Geçindirmesi gereken bir ailesi olduğunu da sözlerinin sonuna ekleyen Rampage, bakalım bu sefer nereye koşuyor...

6 yorum:

ahmet dedi ki...

TUF 10 ne olacak peki?
Hali hazırda koçluk yapıyor ve finallerde Rashad Evans ile dövüşecek.Sanırım bu kararı organizasyon sonunda devreye girecek..

Can Evrenol dedi ki...

TUF'lar zaten banttan verilen diziler Ahmet.
Bu TUF'un çekimleri geçen ay tamamlandı bitti.
Biz banttan izliyoruz şimdi

Selman ÇETİNKAYA dedi ki...

Can ben bu bütün eventleri takip ediyorum ama bu tuf un tam anlamıyla ne olduğunu bilmiyorum.. anladığım kadarıyla dışarıdan ufc de dövüşebilmeleri için aynı sıkletten 10 adam buluyolar ve bunlardan finale kalan ufc de dövüşme hakkı kazanıyor..yanlış mıyım?

ve ufn var fight night diye geçiyo sanırım bunuda tam olarak bilmiyorum..açıklarsan sevinirim..engin bilgilerinden yararlanmak bizleri mutlu edecek.. :))

Can Evrenol dedi ki...

: )
TUF aynen dediğin gibi bir konsept. Yanlız olayın en önemli kısmı bunun böyle dizi gibi TV'de seyirci çekmesi ve yFC'yi bugünkü popüleritesine getirmekte büyük bir rol oynamış olması.
Griffin, Jardine, Bonnar, Rashad Evans hep TUF'dan yetişme dövüşçüler.

TUF'ı takip edince UFC'deki dövüşçülerin kimin kim olduğuna daha iyi hakim oluyosun.

Fight Night tam nedir emin değilim ancak o da UFC'nin alt kümesi gibi. Her TUF finalinden önce midir nedir.

Ben eskiden PRIDE varken UFC'nin pek yüzüne bakmazdım aslında. Eski önemli maçları karıştırıp bulurdum ama.
Son 2-3 senedir aralıksız izler oldum UFC'yi. TUF'ı ise geçen sezon düzenli izlemeye başladım

Selman ÇETİNKAYA dedi ki...

teşekkür ederim bilgiler için..aslında okadar zevkli olmuyo tuf lar..çünkü dövüşçülerin idmanlarımı desem yetersiz kalıyo yani nefessiz kalıyolar..çok çabuk yoruluyolar..ama griffin vs bonnar maçı mükemmeldi zaten en iyi mma maçı seçilmişti 100 maç arasından..

pride varken gerçekten insan ufc ye bakmıyodu oyüzden haklısın..ama gerçektende çok iyi dövüşçüler çıkıyodu pride de..pride nin devamı niteliğindeki dream de ise hiç tanınmış birileri yok insanın bakası gelmiyo videolara..gerard musashi vardı tanınmış o da strickforce ye geçti zaten..

şuan da pride yine olsa o önceki ihtişamını yakalayabilir mi bilemem..keşke hiç kapanmasaydı..

tekrar teşekkürler Can..bu arada Sen de ben gibi 1982 doğumlusun sanırım.. :))

caglar dedi ki...

rampage ın doneceğine eminim, bu dovusu bırakanlar mutlaka geri donuyor :)

pride konusuna ise katılmıyorum pride varken iyi dovusculer 2 organizasyona bolunmustu ve bazı maclar sadece dream match olarak kalıyordu.

simdi ise fedor ve mousasi dısında her onemli isim ufc de ve cok iyi maclar izliyoruz.

ayrıca ring mma sporu icin uygun değil octagondan cok memnunum.

Yorum Gönderme