Pazartesi, Eylül 07, 2009

The Ultimate Fighter yeni sezon geliyor!!

The Ultimate Fighter, 10. sezonunda 16 ağır siklet dövüşçü ile geliyor! Internetin en ünlü dövüşçüsü Kimbo Slice, 4 eski amerikan futbolcusu, 1 IFL şampiyonu... Rashad Evans ve Rampage'in koçluğunda bizi muhteşem bir sezon bekliyor!


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Çoook sağlam bi sezon bekliyo bizi.TUF 9'dan bek zevk almamıstım..Favorilerim Mir vs Big Nog,Serra vs Hughes ve eski veya bir sebepten şanssız olan UFC dövüşçülerinin katıldığı(TUF 4 Comeback),Griffin vs Rampage sezonları idi..Ama bu bambaşka olacak sanki..Hemen hemen tüm reklam videolarını izledim,Kimbo Rampage'in takımında gibi gözüküyo,zaten bi videoda 'o benim,onu almayı aklından bile gecirme' dio Rashad'a =)=)

Bunların dışında eski NFL oyuncusu Marcus Jones cidden ama cidden iş yapıcak gibi,dev gibi bişey ve kuşkusuz NFL'de yıllardır oynamanın ona kazandırdığı kondisyon ve dayanıklılık onun çok işine yarayacak..IFL(International Fight League) dağılmadan önceki ağırsiklet şampiyonu Roy Nelson da belki bir şeyler yapabilir..

Çok yiğit var bu sezon kıran kırana geçecek.=)

Bu arada TUF 10 Soundtrack yazın ve indirin ben hemen indirdim =)

selman003 dedi ki...

berk bana tuf 10 soundtrack in mp3 adresini verebilir misin? google ye yazdığımda bir çok site açılıyor ve farklı müzikler çıkıyo..şimdiden teşekkürler..

Adsız dedi ki...

@selman003

Özür dilerim ben de şöyle bi göz gezdirdim kısaca,bulamadım..Sana az önce denediğim bi çözümü söliim youtube'a direk tuf 10 theme song veya ready to fight yaz,ordan sonra zaten videoyu mp3'e çeviren sitelerden yararlanabilirsin.Umarım yardımcı olabildim.

selman003 dedi ki...

evet kardeşim dediğin gibi yaptım..youtube den bulunca mp3 e çevirme programını indirdim..çok basitmiş aslında ama bilmeyince en kolay şey bile zor geliyo insana..

müzik zaten mükemmel rap tarzı ben de rap dinlediğim için ayrı bi güzel geliyo..

tekrar tekrar teşekkür ederim..

Yorum Gönder