Pazar, Ocak 08, 2012

Cyborg Santos'da doping çıktı!

Şok bir haberle yayın akışımıza ara veriyoruz...

Artık kendine rakip bulmakta zorlanan, ve spor tarihindeki en dominant kariyerlerden birine doğru depar atmakta olan Cris 'Cyborg' Santos'un kariyeri, doping skandalıyla yerle bir oldu!

16 Aralık'taki doping testinde kanında stanozolol metabolites çıkan Cyborg, hem kemeri kaybetti, hem de en son Hiroko Yamanaka galibiyeti No Contest'e çevrildi.

Daha kötüsü, bu durum Cyborg'un bütün kariyerinin meşrutiyetini de lekelemiş oldu. Zaten dopingliydi, ve o yüzden zaten erkek gibiydi... deyip unutulacak mı? Yoksa Sean Sherk gibi 1 yıllık bir cezadan sonra dönüp yine baş tacı mı edilecek?

İlgili eski haberlerden: http://kansporu.blogspot.com/2011/01/kraliceyi-unutmadan.html

8 yorum:

Choke dedi ki...

Surata baksan belli oluyodu zaten şaşırmadım. Kadın Tito ya slam falan yapıyodu.)

Efe dedi ki...

Kadinlar genelde gymde agirlik kaldirmaktan cekinir erkege benzememek icin. MMA sporcularinda bunun cok guzel iyi ve kotu ornekleri var, bir yandan Gina Carano oteki tarafta CYborg. Aradaki fark ise bariz sekilde doping :(

frankello dedi ki...

ilaçtan degildir o x genindendir.kadın bildigin mutant.

_CHARLOTTE_ dedi ki...

Valla üzülmedim desem yalan olur. Artık 1 sen sonra seyretmeye devam ederiz...

camoka dedi ki...

Yav onu bunu bırakında o Gina'da ne göğüs var be kardeşim. Nadide Sultan'la Nuran Sultan arasında birşey :)

frankello dedi ki...

ronda rousey yeni favorim wmmade

Alkan Gültekin dedi ki...

Bir insana Cyborg lakabı bu kadar mı yakışır?

Zeybek dedi ki...

camoka haklı beyler:))

Yorum Gönderme